woensdag 18 april 2012

Verjaardag


Ik ben gek op verjaardagen waar ik nog niet zoveel mensen ken.
Mensen stellen zich voor en vragen naderhand wat voor werk je doet.
Als ik over mijn werk en passie vertel beginnen dames al te wippen op hun stoel.
Wat leuk!
Wat een leuk werk heb jij!
En ze hebben gelijk.
Ik heb echt van mijn hobby mijn werk kunnen maken.
Die hobby uitgebreid met inmiddels een jarenlange kennis en ervaring.
Ik weet waar ik het over heb.
De dames beginnen gelijk over hun eigen interieur en wat daaraan wel veranderd zou kunnen worden.
De wensen worden op tafel gelegd en zichtbaar in zichzelf gekeerd zie je ze al in hun huis bezig zijn.
Met een brede glimlach praten we verder over koetjes en kalfjes.
En op de volgende verjaardag….(als ze in de tussen tijd nog geen afspraak hebben gemaakt) vertellen ze me trots wat ze in de tussentijd aan hun huis hebben gedaan…

Geen opmerkingen: