vrijdag 20 april 2012

Gevoel


Soms hebben mensen zelf al best een  uitgedacht idee over wat ze graag willen veranderen en ook hoe.
Sommige zoeken een bevestiging van iemand “die er verstand van heeft”.
Ik ben altijd eerlijk in mijn advies, want niemand heeft er iets aan als ik zomaar meepraat.
M Style is opgezet als MIJN STYLE, MELANIES STYLE en daar moet ik achter staan.
Niet dat ik alles leuk moet vinden en zelf zou willen hebben, maar ik moet wel achter de combinatie staan, het kleurgebruik, de materialen, enzovoort.
Zo geef ik mijn mening die gebaseerd is op mijn kennis, ervaring en gevoel.
Zonder gevoel werken kan ik niet, maar ik beargumenteer wel waarom ik de dingen adviseer zoals ik ze adviseer.
Doe ik dat niet, dan is dat dus op gevoel.
En altijd, altijd alles met respect.

Geen opmerkingen: