donderdag 19 april 2012

Milieu

Papier in de blauwe bak, glas in de glasbak, plastic in de zak....
Ook ik probeer mijn steentje bij te dragen aan een beter milieu.
En ik denk dat dat best goed gaat, want zelfs als mijn zoontje (3,5 jaar) iets weg wil gooien vraagt hij eerst in welke bak of zak het moet.
In mijn adviezen ga ik graag voor duurzaam en kwalitatief goede producten.
Sinds kort heb ik lampen die volledig gemaakt zijn uit (hergebruikt) karton, dus milieubewust.
De lampen worden met uiterste zorg vervaardigd en met de hand in elkaar gezet.
 Re-Light www.relightyourworld.nl
 In deze lampen mogen alleen spaarlampen of ledlampen gebruikt worden, dus zuinig.
Verkrijgbaar in verschillende modellen en in de kleuren naturel, wit en zwart.
Als hanglamp, staande lamp en tafellamp.
Help het milieu ook een handje en geniet ook van zo'n sfeervolle lamp. 
http://www.ringeding.eu/index.html/index.php?item=relight&action=page&group_id=43&lang=NL




 

Geen opmerkingen: